zita1 theod z

Deutschland online bookmaker http://artbetting.de/bet365/ 100% Bonus.

Download Template Joomla 3.0 free theme.

Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και προώθησης Προϊόντων (Marketing)

ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ο ειδικός «Marketing» απόφοιτος ΙΕΚ με τις εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες που έχει αποκτήσει κατά την εκπαίδευσή του, εφαρμόζει την επιστήμη και τις τεχνικές του Marketing για να υλοποιήσει αποτελεσματικά τα προγράμματα και τις αποφάσεις των ανωτέρω στελεχών που αναφέρονται στο σχεδιασμό και ανάπτυξη προϊόντων, στην προώθηση και προβολή τους καθώς και στην επιλογή και ανάπτυξη των δικτύων διανομής και διάθεσης των προϊόντων. Απασχολείται σε Τμήματα ή Διευθύνσεις της εμπορικής λειτουργίας, των επιχειρήσεων του δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η ειδικότητα βασίζεται στις εξειδικευμένες γνώσεις α) της επιστήμης του marketing και των διαδικασιών και πρακτικών της αγοράς β) των μεθοδολογιών σε θέματα ερευνών marketing γ) επεξεργασίας στατιστικών δεδομένων.

Είναι το στέλεχος που υλοποιεί, με τις οδηγίες και επίβλεψη του προϊσταμένου του τις αποφάσεις και τον προγραμματισμό που αναφέρονται στο σχεδιασμό και ανάπτυξη προϊόντων στην προώθηση και προβολή τους, καθώς και στην επιλογή και ανάπτυξη προϊόντων στην προώθηση και προβολή τους, καθώς και στην επιλογή και ανάπτυξη των δικτύων διανομής και διάθεσης προϊόντων.

Ο ρόλος του μέσα στην Εμπορική λειτουργία κάθε οργανισμού είναι συμπληρωματικός. Υποστηρίζει πρακτικά και εκτελεί προγράμματα και αποφάσεις που εφαρμόζουν τα Τμήματα και οι Διευθύνσεις της Εμπορικής λειτουργίας των επιχειρήσεων του ιδιωτικού ή δημοσίου τομέα.

Ειδικότερα ο απόφοιτος διαθέτει τις απαιτούμενες δεξιότητες για να:

  • Πραγματοποιεί έρευνες marketing (συλλέγει, μελετά και επεξεργάζεται τα πρωτογενή στοιχεία και πληροφορίες που αφορούν τον καταναλωτή, τον προμηθευτή, τον ανταγωνισμό, τους μεσολαβητές, τα διαφημιστικά μέσα και την αποτελεσματικότητά τους κλπ.)
  • Αναλύει την κίνηση της αγοράς και προβλέπει τον όγκο πωλήσεων
  • Πραγματοποιεί ελέγχους σχετικούς με τις πωλήσεις, τους πωλητές και τις μεθόδους πωλήσεων
  • Συμμετέχει στις διαδικασίες σχεδιασμού, εισαγωγής και ανάπτυξης νέου προϊόντος στην αγορά
  • Συγκεντρώνει στοιχεία για τις πωλήσεις, το κέρδος και τις επενδύσεις
  • Συμμετέχει στη διαδικασία τιμολόγησης του προϊόντος
  • Συνεργάζεται με τους ειδικούς για τη διαφήμιση προβολή και προώθηση των προϊόντων
  • Εφαρμόζει τεχνικές προώθησης των πωλήσεων
  • Εφαρμόζει πρακτικές δημοσίων σχέσεων για την προώθηση του κύρους του οργανισμού
  • Πραγματοποιεί πωλήσεις τελικού προϊόντος

Μαθήματα

Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Ι, ΙΙ Δίκαιο (Γ. Αρχές – Ενοχ. – Εμπορ.) Ι, ΙΙ Οικονομικά Μαθηματικά Ι,ΙΙ Στατιστική Ι, ΙΙ Γενική Λογιστική Ι,ΙΙ Marketing Ι,ΙΙ Οικονομική των Επιχειρήσεων Επιχειρησιακές Επικοινωνίες Διεθνές Εμπόριο Δημόσιες Σχέσεις Έρευνα marketing Διαφήμιση – Διαφημιστικά Μέσα Marketing Λιανικού Εμπορίου – Χονδρεμπορίου και Φυσικής Διανομής Διοίκηση – Σχεδιασμός Πωλήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή Χρηματοοικονομική Διοίκηση Διάρθρωση και προβλήματα της Ελληνικής Οικονομίας Διοίκηση και Marketing Στρατηγική και Σχεδιασμός marketing (Marketing Planning) Μέθοδοι και Τεχνικές Προβλέψεων στο Marketing Προγραμματισμός Άμεσου Marketing Προωθήσεων – Δημ. Σχέσεων Βιομηχανικό Marketing Διεθνές Marketing Marketing Υπηρεσιών Case Studies Χρήση Η/Υ.

Φωτογραφικό Πανόραμα

zita theod theod2 theod2 interlingua zitagr therina

Επικοινωνία: Τ.Θ. 163, Κορακιές, Ακρωτηρίου, 73142 Χανιά, Κρήτη / τηλ. 28210 66999, info@zita.gr

Βρίσκεστε εδώ: ΙΕΚ, ΣΧΟΛΕΣ ΖΗΤΑ Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και προώθησης Προϊόντων (Marketing)